خانه گرافیک ایلام تشکیل می‌شود

سرویس ایلام - رئیس حوزه هنری استان ایلام در نخستین روز از کارگاه سه روز خلق پوستر از اهتمام حوزه هنری برای تشکیل خانه گرافیک ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدعلی قاسمی گفت: در مناطقی مانند استان ایلام فارغ‌التحصیلان زیادی در حوزه تجسمی و گرافیک داریم ولی در خلق اثر و حضور هنرمندان در بستر جامعه و مکان های فرهنگی و هنری تعدادشان اندک است که این موضوع نیاز به آسیب شناسی دارد.

او گفت: امید است این سلسله جلسات و کارگاه های آموزشی با حضور هنرمندان رشته های مختلف در استان ادامه داشته باشد و در آینده بتوانیم خانه گرافیک حوزه هنری را با حضور هنرمندان استان افتتاح کنیم تا از هنر این عزیزان در عرصه میدانی و اجتماعی بیش از پیش بهره مند شویم.

رئیس حوزه هنری استان ایلام یادآور شد: امروز در بستر فضای مجازی هنر گرافیک است که مفاهیم و موضوعات را در کمترین زمان ممکن و ارزانترین قیمت به مخاطب منتقل می کند.

به گزارش کردپرس، کارگاه سه روزه گرافیک (خلق پوستر) با حضور استاد مجتبی مجلسی، با موضوع ایلام مهد پایداری و پایتخت خادمین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از ۲۸ تا ۳۰شهریور در محل حوزه هنری استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام برگزار می شود.

کد خبر 17448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha