افزایش 300 درصدی اعتبارات عمرانی اداره‌کل میراث فرهنگی کردستان

سرویس کردستان - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از افزایش 300 درصدی اعتبارات عمرانی این اداره‌کل در سال 1400 نسبت به سال 1399 خبر داد.

به گزارش کرد پرس، یعقوب گویلیان در مراسم تجلیل از بسیجیان، آزادگان و ایثارگران اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: با حمایت استانداری و سازمان مدیریت و برنامهریزی استان اعتبارات بخش عمرانی اداره‌کل 300 درصد و اعتبارات جاری نیز حدود 67 درصد نسبت سال قبل افزایش داده شد که نوید بخش آینده‌ای بهتر برای بخش‌های اداری این اداره‌کل است.

وی کارکنان ایثارگر و بسیجی را نعمتی بزرگ برای اداره‌کل عنوان کرد و اظهار کرد: در حوزه‌های مختلفی از جمله پژوهش، تحقیقات، احیاء و مرمت آثار تاریخی و امور رفاهی کارکنان طی سالیان متمادی با توجه به کمبود اعتبارات همواره با مشکل جدی روبرو بودیم که با این افزایش اعتبارات در آینده می‌توان اقدام‌های موثرتر و بهتری در تمامی حوزه به ویژه رفاه و آسایش کارکنان انجام داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ادامه داد: در این برهه از زمان که سالم و تندرست در کنار هم هستیم باید قدردان این نعمت خداوند متعال باشیم و در راستای عمران و آبادانی استان و رفاه و آسایش پرسنل خدوم و تلاشگر اداره کل تلاش کنیم.

گویلیان به لزوم برنامه‌ریزی برای تجلیل از تمامی پرسنل اداره‌کل در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: خداوند را شاکریم که کارکنانی در این اداره‌کل هستند جزء پاک‌ترین و دلسوزترین افراد جامعه هستند و در این میان ایثارگران، بسیجان و آزادگان عزیز جایگاه خود را دارند و برگزاری این مراسم نیز برای جبران بخشی از تلاش‌ها و دلسوزی های این بزرگوران است.

کد خبر 18032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha