تعداد احزاب استان ایلام به ۸۱ حزب افزایش یافت

سرویس ایلام - معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در نشست با جمعی از احزاب و فعالین سیاسی از افزایش تعداد احزاب استان ایلام به ۸۱ حزب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد نوذری با عنوان این مطلب که توسعه سیاسی در گرو توسعه احزاب است، اظهار کرد: افزایش احزاب سیاسی باعث افزایش تحرک و پویایی در فضای سیاسی و اجتماعی خواهد شد

او گفت: مادامی که آراستگی سیاسی پویا و قدرتمند هست که بازیگران اصلی سیاسی، احزاب باشند به همین منظور دنبال افزایش رشد کمی و کیفی احزاب در استان هستیم.

نوذری با عنوان اینکه متأسفانه در یک سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته‌ایم حضوری در خدمت احزاب باشیم، گفت: اما خوشبختانه با شکل دهی تالار احزاب در فضای مجازی توانسته‌ایم این ارتباط را برقرار سازیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با از بین رفتن این ویروس منحوس شاهد نشست‌ها و هم اندیشی احزاب و فعالین سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و پرشور کردن این دوره از انتخابات باشیم.

معاون استاندار در ادامه به تحلیل وضعیت احزاب در استان پرداخت و گفت: در بحث کمی سال ۹۶ تعداد ۴۷ حزب داشته‌ایم و هم اکنون این میزان به ۸۱ حزب افزایش یافته است و در بحث کیفی نیز خانه احزاب را شکل داده‌ایم.

وی تاکید کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و هر چه جلوتر می‌رویم فعالیت و جنب و جوش احزاب نیز بیشتر می‌شود که این مهم برای حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حائز اهمیت است.

بر اساس این گزارش در پایان این نشست معاون سیاسی و امنیتی استاندار مجوز فعالیت احزاب استانی همدلی مردم تحول خواه و کارگزاران سازندگی ایران شعبه استان ایلام را به نمایندگان این دو حزب واگذار کرد.

کد خبر 1817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha