فرهنگ گردشگری و گردشگر پذیری در کردستان نهادینه است

سرویس کردستان - مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی با اشاره به اهمیت توسعه همه جانبه گردشگری در کشور, گفت: بهترین راه معرفی منطقه جهانی هورامان برگزاری مراسمات مختلف در این منطقه است مردم کردستان فرهنگ غنی دارند و مهمان نوازی در این منطقه نهادینه است.

به گزارش کرد پرس, محمد قاسمی در مراسم روز جهانی گردشگری که در هورامان برگزار شد, گفت: منطقه غرب به ویژه استان های کردستان و کرمانشاه جز اولویت های وزارت میراث فرهنگی در حوزه معرفی و تبلیغات است.

وی اظهار کرد: خدا را شاکریم که منطقه هورامان مملو و سرشار از فرهنگ و معماری غنی اس ت و باید با د قت بسیار در این منطقه فعالیت گردشگری و توسعه ای انجام داد.

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی افزود: حضور مسوولین در برنامه های گردشگری امری ضروری است و خوشبختانه کردستان از این موهبت برخوردار است.

قاسمی در ادامه سخنان خود بیان کرد: برای معرفی توانمندی ها و پتانسیل های کردستان از طریق فیلم های بلند و برنامه های مختلف تلویزیونی استفاده باید شود

وی در پایان سخنان خود از یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی و آرمان وطن دوست معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان به جهت تلاش های بی وقفه در تمامی زمینه ها تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 18211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha