سردشت در رتبه 15 واکسیناسیون آذربایجان غربی قرار دارد

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست شبکە بهداشت و درمان سردشت گفت: با توجه به عدم استقبال گروههای هدف در امر واکسیناسیون در حال حاضر شهرستان سردشت در بین 17 شهرستان استان آذربایجان غربی رتبه 15 استان از لحاظ واکسیناسیون 18 سال به بالا را داراست.

به گزارش کردپرس، به نقل از وب دا؛ دکتر داود آتشی در جلسه شورای اداری افزود: این شهرستان همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و می طلبد شهروندان نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایبند باشند .

دکتر آتشی ادامه داد: از مردم شهرستان سردشت بخصوص بخش وزینه انتظار میرود نسبت به واکسن کرونا جدی تر باشند و جهت زدن این واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بیان کرد: در طول یک ماه گذشته در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت حداقل 40 بیمار کرونا بستری بودند و در طول 20 روز گذشته 9 نفر بیمار کرونا در بیمارستان فوت کرده اند.

او با اشاره به این نکتە که بیشتر افراد مسن واکسن دریافت کردەاند گفت: بیماران بستری شده در بیمارستان این شهرستان اکثرأ جوانان هستند.

آتشی تصریح کرد: با توجه به عدم استقبال گروههای هدف در امر واکسیناسیون در حال حاضر جایگاه شهرستان سردشت در بین 17 شهرستان استان آذربایجان غربی رتبه 15 استان از لحاظ واکسیناسیون 18 سال به بالا قرار گرفته است.

گفتنی است؛ علیرغم توصیه های اکید مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا و استفاده از ماسک، برخی از مسئولین و امامان جماعت سردشت بدون ماسک در جلسه شورای ادارای این شهرستان حاضر شدند.

کد خبر 18227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha