خیرین مدرسه ساز در آبدانان مدرسه ۶ کلاسه می سازند

سرویس ایلام - طی تفاهم نامه ای بین اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام و نماینده خیریه پزشکان ورودی ۶۵ دانشگاه تهران مقرر شد که در روستای پشت قلعه آبدانان یک مدرسه شش کلاسه ساخته شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، نصرت الله رحیمی، مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام عنوان کرد: این گروه نیک اندیش اقدامات خیر خواهانه بسیار خوبی را در سطح کشور ارائه نموده اند و تا کنون ۳ مدرسه در مناطق محروم توسط این گروه ساخته شده و دو مدرسه نیز بازسازی شده است.

وی با قدردانی از این گروه خیر بدلیل انتخاب و احداث مدرسه در روستای محروم پشت قلعه آبدانان بیان کرد : اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۳۰ میلیارد ریال است که توسط این گروه خیر تقبل شده است.

او گفت: این مدرسه ۶ کلاسه در روستای پشت قلعه آبدانان توسط این گروه ساخته می شود و اداره کل نوسازی بعنوان متولی ساخت و ساز مدرسه وظیفه کنترل کیفی، نقشه ها، مشخصات، نظارت پروژه و تسهیل در روند پروانه کار، انشعابات و غیره را بر عهده دارد.

رحیمی تصریح کرد: صرف نظر از خیرینی که در ساخت مدارس ۳۰ تا ۵۰ درصد مشارکت دارند این گروه ۱۰۰ درصد ساخت این پروژه را عهده دار است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان ایلام تصریح کرد: در سطح استان ۳۷ مدرسه در حال احداث وجود دارد که ۳۰ مدرسه با مشارکت خیرین نیک اندیش بصورت تمام ساخت یا مشارکتی در حال انجام است.

وی افزود: اولین نیاز دانش آموزان برای تحصیل، مدرسه است لذا در جهت پیشبرد اهداف تحصیلی و ارتقا علمی دانش آموزان کم برخوردار گروه پزشکان ورودی ۶۵ دانشگاه تهران ساخت مدرسه در مناطق محروم را در اولویت قرار دادند.

کد خبر 18452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha