بازدید رئیس کمیته تأمین امنیت انتخابات عراق از شماری از حوزه های رای گیری ویژه

سرویس عراق و اقلیم کردستان – عبدالامیر الشمری رئیس کمیته عالی تأمین امنیت انتخابات و جلیل عدنان رئیس کمیسیون عالی انتخابات عراق از شماری از حوزه های رأی گیری ویژه از نیروهای امنیتی و نظامی و شهروندان با شرایط خاص بازدید کردند.

به گزارش کرد پرس به نقل از ناس نیوز، کمیته عالی تأمین امنیت انتخابات عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سپهبد ستاد عبدالامیر الشمری جانشین فرمانده عملیات مشترک و رئیس کمیته عالی تأمین امنیت انتخابات به همراه رئیس کمیسیون عالی انتخابات عراق از شماری از حوزه های رأی گیری ویژه در بغداد بازدید کردند.

جانشین فرمانده عملیات مشترک عراق در این باره گفت: نیروهای امنیتی برای تأمین امنیت حوزه های انتخاباتی و شرکت کنندگان در رأی گیری ویژه نهایت تلاششان را انجام می دهند.

سپهبد ستاد عبدالامیر الشمری افزود: عراق، امروز شاهد برگزاری یک انتخابات آزاد و شفاف است و کمیته عالی تأمین امنیت به همراه کمیسیون عالی انتخابات، توانسته اند شرایط مناسبی را برای برگزاری این روند دمکراتیک فراهم کنند.

رئیس کیمته عالی تأمین امنیت انتخابات عراق در پایان تأکید کرد: رأی گیری به صورت بی طرفانه و به دور از هرگونه فشاری در جریان است.

کد خبر 18684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha