درخت گردو چای نوشته مرتضی حاتمی به زیر چاپ رفت

سرویس ایلام - مدیر نشر صبح آراد به کردپرس گفت: درخت گردوچای مجموعه داستان کوتاه و دستانک نوشته مرتضی حاتمی به زیر چاپ رفت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، صباح شیری تصریح کرد: این کتاب در ۹۰ صفحه و با طرح جلدی از آرین هادی زاده ؛ مجموعه ای از ۲۴ داستانک و داستان کوتاه است که نویسنده برای مخاطبان نوجوان نوشته است و صبح آراد آن را در ۵۰۰ جلد منتشر می کند و مراحل پایانی چاپ را می گذراند.

وی ادامه داد: حوزه تخصصی انتشارات «صبح آراد» به طور کلی سه بخش است: حوزه آموزشی و کمک آموزشی، کودک و نوجوان و عمومی و از آغاز فعالیت انتشارات تاکنون، حدود ۱۸۷ عنوان کتاب در موضوعات مختلف برای مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگسال منتشر کرده‌ایم و چندین عنوان دیگر هم زیر چاپ داریم.

مولف کتاب «چگونه بهتر مطالعه کنیم؟» افزود: ادبیات کودک و نوجوان در ایلام سابقه ی کوتاهی دارد و تاکنون آثار محدودی از نویسندگان این حوزه منتشر شده است و تلاش داشته ایم تا با حمایت از آثار جدی و قوی در این حوزه مطالب و مواد خوانداری مناسب و استاندارد را برای مخاطبان تولید و منتشر کنیم که درخت گردوچای یکی از این آثار مناسب نوجوانان است.

نشر صبح آراد مجموعه داستانک و داستان کوتاه درخت گردوچای را در ۵۰۰ جلد و در ۹۰ صفحه و به قیمت 42هزارتومان منتشر کرده است.

کد خبر 18949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha