۱۱۱ هزار دُز واکسن کرونا در قروه تزریق شد

سرویس کردستان - رئیس مرکز بهداشت شهرستان قروه گفت: تاکنون ۱۱۱ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده که ۷۵ هزار مورد آن دُز اول بوده است.

به گزارش کرد پرس، مسعود معتمدی گفت: تاکنون ۷۵ هزار نفر در شهرستان قروه واکسن دُز اول و ۳۶ هزار نفر نیز دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود 3 هزار دُز واکسن در قروه تزریق می‌شود، اظهار کرد: انتظار می رود در صورت حفظ وضعیت، تزریق روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ تا 3 هزار دُز تا پایان مهر انجام شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قروه، وضعیت پوشش واکسیناسیون را در شهر قروه نسبت به روستاها بسیار بهتر دانست و افزود: پوشش واکسیناسیون شهرستان به خاطر عدم استقبال مردم در بعضی روستاها تکمیل نشده است.

معتمدی ادامه داد: اگر پیک دیگری از کرونا شهرستان را در بر بگیرد، بیشتر بستری‌ها و مرگ ومیرها از مناطق روستایی و برخی محلات شهر خواهد بود که استقبال از واکسیناسیون در آنها کمتر بوده است.

وی بیان کرد: تا آخر این هفته مجموع شهرستان و به تفکیک مناطق مختلف شهری و روستاهای که پوشش واکسیناسیون در آنها کمتر بوده است در فضای مجازی اعلام می شود که مردم نیز ناظر بر روند پیشرفت و پیک های بعدی کرونا در شهرستان باشند.

کد خبر 18965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha