عضو دفتر سیاسی عصائب اهل حق: انتخابات، ائتلاف فتح را هدف قرار داده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل حق از "نادیده گرفتن" آرای حشد شعبی انتقاد و اعلام کرد هدف از انتخابات، ضربه زدن به ائتلاف فتح بوده است.

به گزارش کرد پرس به نقل از عین العراق نیوز، "سالم العبادی" در این باره گفت: دلیل به دست آمدن نتایج کنونی در انتخابات، نادیده گرفتن آرای حشد شعبی و عملیات آشکاری برای ضربه زدن به ائتلاف فتح با هدف جلوگیری از رسیدن آن به جایگاه واقعی آن در مجلس است.

العبادی افزود: متضرر اصلی این نتایج مجموعه حشد شعبی است و نشانه هایی از این وضعیت قبل از انتخابات از طریق اظهارات عده ای در داخل یا خارج از کشور مشخص شد و در مرحله آتی برای انحلال حشد شعبی و پراکنده کردن آن از طریق ادغام آن با برخی دستگاههای امنیتی دیگر تلاش خواهد شد.

این عضو ارشد عصائب اهل حق اظهار داشت: به نظر می رسد بین برخی جریانات در داخل و خارج از عراق با هدف جلوگیری از رسیدن ائتلاف فتح به جایگاه و مکان واقعی آن در داخل مجلس توافقاتی صورت گرفته است.

العبادی همچنین از جانبدارانه رفتار کردن کمیسیون عالی انتخابات در این زمینه انتقاد و شیوه اعلام نتایج را ناشی از فقدان برنامه دانست.

کد خبر 19001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha