اهمیت گفت وگوی سوری-سوری را به پایتخت های غربی منتقل کردیم

سرویس سوریه-الهام احمد اظهار کرد: «تخلفات و بمباران مستمر اشغالگران ترکیه در مناطق شمال و شرق سوریه امر غیرقابل قبولی است و بر لزوم پایان دادن به حملات ترکیه تاکید می‌کنیم».

به گزارش،کُردپرس، روز گذشته الهام احمد، رئیس هیات اجرایی مجلس سوریه دموکراتیک، گفت: «ما اهمیت گفت‌وگوی سوری-سوری و لزوم باز کردن مسیرهای آن بین دولت دمشق و اداره خودگردان» را به مقامات غربی منتقل کردیم.

در پایان سپتامبر گذشته، الهام احمد در راس هیاتی از مجلس دموکراتیک سوریه، از واشنگتن، مسکو و لندن بازدید کرد و این هیات در پایتخت این کشورها با تعدادی از مقامات عالی رتبه سیاسی در مورد پرونده سوریه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دستگاه اجرایی مجلس دموکراتیک سوریه در دیدار با مسئولان اداره خودگردان افزود: «تخلفات و بمباران مستمر اشغالگران ترکیه در مناطق شمال و شرق سوریه امر غیرقابل قبولی است و بر لزوم پایان دادن به حملات ترکیه تاکید می‌کنیم».

این مقام MSD خاطرنشان کرد، طرف‌هایی که هیات با آنها دیدار کرده بر حمایت از حوزه‌های مدیریت خودگردان در زمینه بهبود زیرساخت‌ها و ارائه حمایت‌های لازم از پروژه‌های آموزشی و اقتصادی تاکید کردند.

در بیست و نهم سپتامبر گذشته، هیات MSD با جوی هود معاون اول دستیار وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کرد.

چند روز قبل از نشست هود، هیات نیروهای MSD با نمایندگان وزارت خارجه روسیه در مسکو دیدار کرد.

کد خبر 20021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha