بازگشت ٩٥ درصد جایگاه های سوخت آذربایجان غربی به شبکه هوشمند

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: بیش از ۹۵ درصد از جایگاههای سوخت منطقه ارومیه با کارت هوشمند فعالیت می کنند.

به گزارش کردپرس، احمد مجرد در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فعالیت جایگاه های سوخت افزود: با تلاش بی وقفه کارشناسان فنی و مهندسی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد جایگاه های عرضه سوخت در مرکز و شهرهای شمال آذربایجان غربی با کارت سوخت و تجهیزات سامانه هوشمند سوخت فعالیت می کنند.

او ادامه داد: با رفع کامل اختلالات سامانه هوشمند سوخت وضعیت جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی منطقه ارومیه به روال عادی بازگشته و مراجعه کنندگان می توانند از بنزین یارانه ای خود استفاده کنند ومیزان سهمیه ذخیره شده در کارتهای سوخت محفوظ بوده و هیچ مشکلی در رابطه با این موضوع وجود ندارد.

مجرد تصریح کرد: چندباب جایگاه باقیمانده نیز بزودی به چرخه فعالیت بازمی گردند و لیست جایگاههای فعال منطقه در پایگاه اطلاع رسانی این شرکت بصورت مستمر بروز می شود.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه؛ هم استانی ها می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در رابطه با عدم عرضه بنزین یارانه ای با مرکز پاسخگویی شبانه روزی ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند.

ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۴ آبان ماه حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت جایگاه‌های بنزین سراسر کشور را با اختلال وسیع روبه‌رو کرد و این مشکل همچنان نیز ادامه دارد.

کد خبر 20357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha