کشف 11 هزار فقره سرقت توسط پلیس آگاهی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه - رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش ماموران و کاراگاهان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر، 11 هزار و 506 فقره انواع سرقت در شهرستان های مختلف کرمانشاه کشف شده است.

به گزارش کردپرس، سرهنگ "پرویز نظری" اظهار داشت: علاوه بر کشفیات صورت گرفته، 5 هزار و 752 سارق و مالخر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

وی همچنین به اجرای طرح های متعدد پلیس آگاهی اشاره و اظهار کرد: در 40 روز اخیر 19 طرح عملیاتی اجرا شده که حاصل آن کشف یک هزار و 89 فقره سرقت از مجموع سرقت های کشف شده و دستگیری 431 نفر سارق و مالخر بوده است.

سرهنگ نظری تصریح کرد: همچنین 3 طرح مبارزه با جرائم خشن مانند زورگیری، قاپ زنی، جیب بری و کش روزنی انجام که در نتیجه 62 فقره سرقت کشف و 16 سارق و مالخر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح عملیاتی کنترل صنوف و مبارزه با مالخران، یادآوری کرد: در این طرح 132 فقره اموال مسروقه شهروندان کشف و 74 سارق و مالخر دستگیر شدند.

وی اجرای 6 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را نیز یادآور شد و گفت: در این طرح ها 509 فقره اموال مسروقه کشف و 206 سارق و مالخر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نظری ادامه داد: با تلاش کاراگاهان و ماموران پلیس آگاهی 49 باند سرقت منهدم و 112 سارق و مالخر عضو آن ها دستگیر شدند که در بازجویی ها به 928 فقره سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه از انهدام 10 باند سرقت های توام با خشونت و قاپ زنی و کشف 141 فقره سرقت از آن ها خبر داد و گفت: با تلاش های ماموران 7 باند سرقت منزل نیز منهدم و 31 فقره کشف شد.

وی همچنین از تشکیل 293 فقره پرونده در زمینه کلاهبرداری در پلیس آگاهی استان خبر داد و گفت: 253 مورد ان ها منجر به کشف شده است.

سرهنگ نظری در پایان از کشف 35 فقره قتل با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی استان مربوط به امسال و سال های قبل طی هفت ماهه سال جاری خبر داد.

کد خبر 20554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha