مدارس ابتدایی و متوسطه اول در کردستان اول آذر بازگشایی می‌شود

سرویس کردستان - مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغیه به استان ها، مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان همزمان با سراسر کشور اول آذر به صورت رسمی بازگشایی می‌شود.

به گزارش کرد پرس، رشید قربانی گفت: براساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا در شهریور ماه قرار بود مداس کم جمعیت و روستایی و مدارس شهر زیر ۳۰۰ نفر به ترتیب تا اواخر مهر و اوایل آبان بازگشایی شوند که در استان نیز این روند پیش رفت و بیشتر مدارس روستایی استان هم‌اکنون نیز باز است.

وی با بیان اینکه بر این اساس مدارس متوسطه دوم از ۱۵ آبان همزمان با سراسر کشور در استان نیز بازگشایی شده است، اظهار کرد: نحوه حضور در مدرسه و تصمیم‌گیری برای گروه‌بندی دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه اختیارتام به شورای مدارس داده شده و آموزش و پرورش هیچگونه دخالتی در این زمینه ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: براساس این تصمیم مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان نیز از اول آذر بازگشایی خواهد شد، البته در حال حاضر و براساس درخواست خانواده‌ها و یا تصمیم شورای مدارس تعدادی از دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی به ویژه پایه اول به صورت حضور در مدارس آموزش می‌بینند.

قربانی بیان کرد: در مجموع آموزش و پرورش استان در زمینه زمان و نحوه بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی تابع دستورات ستاد ملی کرونای کشور است.

کد خبر 20980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha