فوتی های کرونا در آذربایجان غربی در آستانه ٧ هزار نفری شدن!

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: با مرگ ٨ نفر دیگر در شبانه روز گذشته مجموع فوتی های کرونا در استان به ٦ هزار ٩٩٣ نفر رسیده است.

به گزارش کردپرس، دکتر علی احمد آقاپور گفت: ۹۴۴ بیمار سندرم حاد تنفسی در بخشهای کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۱۷ مورد مشکوک و مابقی قطعی هستند.

اوی از ثبت ۵۳۵ مورد جدید ابتلا در استان خبر داد و افزود: مجموع مبتلایان به کرونا در استان به ۳۱۲ هزار و ۵۷۷ مورد رسیده است.

آقاپور با اشاره به اینکه ۲۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، تصریح کرد: ۴۵ نفر به دلیل شرایط وخیم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونای استان تصریح کرد: با مرگ ٨ نفر دیگر تاکنون مجموع فوتی های کرونا در استان به ٦ هزار ٩٩٣ نفر رسیده است.

او با اشاره به آخرین آمار واکسیناسیون در استان نیز گفت: تاکنون ۳ میلیون و ۸۵۲ هزار و ۳۵۲ نفر واکسینه شدند که از این تعداد ۲ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۴۴ نفر دُز اول، یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۲۹۰ نفر دُز دوم و ۱۴ هزار و ۱۸ نفر دُز سوم را دریافت کردند.

کد خبر 21135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha