حکومت ترکیه در سقوط اخلاقی حد و مرزی نمی شناسد

سرویس ترکیه - در پی محکومیت باشاک دمیرتاش به زندان، صلاح الدین دمیرتاش خطاب به حکومت اعلام کرد که با این کارها هرگز تسلیم نخواهد شد.

به گزارش کردپرس، صلاح الدین دمیرتاش رئیس مشترک پیشین حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) با انتشار پستی در حمایت از همسر خود باشاک دمیرتاش نوشت: «ما سر فرود نخواهیم آورد.»

در پی صدور حکم دو سال و 6 ماه زندان برای باشاک دمیرتاش به اتهام ارائه گواهی پزشکی با اطلاعات نادرست، صلاح الدین دمیرتاش که اکنون بیش از 5 سال است به اتهامات واهی در زندان ادیرنه در بند است، با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نوشت:

«گاهی فکر می کنیم که بی اخلاقی و سقوط هم ممکن است حد و مرزی داشته باشند، با این همه برای این ها (حکومت) حد و مرزی وجود ندارد.
خدا کند دشمن آدم هم "جوانمرد" باشد. ما سر فرود نخواهیم آورد، زانو نخواهیم زد، شکست نخواهیم خورد. بی تردید و قطعاََ ما پیروز خواهیم شد.»

خانم دمیرتاش روز جمعه در دادگاهی در دیاربکر به اتهام ارائه گواهی پزشکی با تاریخ نادرست به محل کارش، به دو سال و نیم زندان محکوم شد. تاریخ نوشته شده روی برگه گواهی که از بیمارستان گرفته شده است به اشتباه چند روز تاخیر دارد.

گفتنی است، حکومت ترکیه در ماه های اخیر فشارهای خود را بر خانواده زندانیان سیاسی به ویژه زندانیان کُرد و اعضای HDP افزایش داده است. خانم دمیرتاش در ماه گذشته نیز به دلیل شرکت در دو برنامه تلوزیونی مورد حمله رسانه های حکومت قرار گرفت.

کد خبر 21151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha