انصراف خانواده دمیرتاش از شکایت علیه زنی که خود را به جای همسر او معرفی کرده بود

سرویس ترکیه - خانواده صلاح الدین دمیرتاش شکایت خود علیه زنی که خود را به جاب همسر او معرفی کرده بود، پس گرفتند.

به گزارش کردپرس، زنی به نام ش - پ که در تماس با زندان ادیرنه، جایی که صلاح الدین دمیرتاش رهبر مشترک پیشین حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) در آن زندانی است، خود را باشاک دمیرتاش معرفی کرده  بود، در دادگاه از این خانواده عذرخواهی کرد و خانواده دمیرتاش شکایت خود را پس گرفتند.

بنا بر گزارش مدیا اسکوپ، این زن در تاریخ 31 اکتبر 2022 با زندان ادیرنه تماس گرفته بود و خود را باشاک دمیرتاش همسر دمیرتاش معرفی کرده بود. او گفته بود که در مسیر خروج از دیاربکر به همراه دختر بزرگشان، دچار سانحه تصادف شده اند و دختر بزرگ دمیرتاش به شدت مجروح شده است. خانواده دمیرتاش نیز از این زن شکایت کرده و خواستار جبران خسارت معنوی شدند. 

ش - پ در دادگاه گفت: «من صمیمانه از صلاح الدین دمیرتاش و باشیاک دمیرتاش گرامی عذرخواهی می کنم و از آنها طلب بخشش می کنم. از صمیم قلبم شریک ناراحتی که برای آنها ایجاد کرده ام هستم و با احترام خواستار پس گرفته شدن این شکایت هستم.»

صلاح الدین دمیرتاش و همسرش باشاک عذرخواهی متهم را پذیرفته و شکایت خود را پس گرفتند.

گفتنی است، این اولین باری نیست که خانواده دمیرتاش قربانی خشونت های روانی می شوند. پیشتر نیز این خانواده به ویژه باشاک دمیرتاش بارها قربانی خشونت های کلامی و روانی به ویژه در فضای مجازی شده اند. آنها در بیشتر مواقع از شکایت صرف نظر می کنند.

کد خبر 2764206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha