٢٠ نفر از محکومان مالی آذربایجان غربی آزاد شدند

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از آزادی ٢٠ نفر از محکومان مالی با کمک ستاد دیه و خیرین خبر داد .

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی در جلسه ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت: فعالیتهای ستاد دیه در راستای آزادسازی محکومان مالی و جرایم غیر عمد بسیار موثر هست و در هر جلسه تعدادی از محکومان در سطح استان می توانند از امتیازات تعلق گرفته در ستاد دیه استان بهره بگیرند و آزاد شوند.

عتباتی ادامه داد: تلاش داریم با استفاده از سایر ظرفیتها در سطح استان از جمله رسانه های استانی پویشی هم برای آزادسازی برخی زندانیان جرایم عمد که اصلاح آنها مورد تایید مسئولین زندان می باشد و نیز سوابق کیفری موثر دیگری ندارند و مبلغ کمی از محکومیت آنها از جمله رد مال یا دیه عمد باقیمانده است اجرا کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه به دعوت از خیرین و نیکوکاران علاقه مند هم تاکید کرد و گفت: کسانی که به امور خیر و خصوصاً آزادسازی زندانیان اهمیت می دهند و علاقه مند هستند جهت فرهنگ سازی و ترغیب همه اقشار مردم معرفی شوند و از کار نیکوی آنها قدردانی شود.

او در پایان گفت: در این جلسه آزادی ٢٠ نفر از زندانیان به وسیله ستاد دیه مورد تایید و تصویب اعضای ستاد قرار گرفت و با پرداخت مبلغ ٧١٠ میلیارد ریال به وسیله ستاد و مقداری با گذشت شکات و قسمتی هم مساعدت محاکم قضایی تامین و این محکومان آزاد شدند.

کد خبر 21234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha