کشف 550 کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کشف 550 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ٣ نفر در ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی در این زمینه به خبرنگاران گفت: طی یک عملیات ویژه با همکاری اداره کل اطلاعات و دستگاه قضایی استان ۵۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف و سه نفر نیز در این خصوص دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

او ادامه داد: سوداگران مرگ در چنگال عدالت هستند و اجازه جولان به تعدادی سودجوی منفعت طلب نخواهیم داد که جامعه را قربانی زیاده طلبی های خود بکنند و جوانان ما را به سمت و سوی مواد افیونی سوق دهند تا اراده آنها را سست و جوانان ما را تبدیل به عنصری بی خاصیت کنند.

عتباتی تاکید کرد: مبارزه قاطع و بی امان با مواد مخدر در جریان هست و همه نهادها و نیروهای امنیتی و انتظامی با هماهنگی و همدلی دستگاه قضایی استان عرصه را به قاچاقچیان مواد مخدر تنگ کرده و برخورد قاطع و بدون اغماز در دستور کار هست.

رئیس شورای قضایی استان هشدار داد؛ کسانی که به هر صورت در جرایم مرتبط با مواد مخدر فعالیت کنند در امان نخواهند بود و مورد برخورد قاطع دستگاه قضایی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 21610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha