مواظب باشید از آب گل آلود ،ماهی مرده نصیبتان نکنند /  عبدالله مرادی

سرویس کرمانشاه _ دغدغه انتخاب یک استاندار ضعیف برای کرمانشاه در پس برخی یادداشت های منتشره در فضای رسانه ای کرمانشاه هویداست. عبداله مرادی مدیر گروه رسانه ای میلکان در قالب یک یادداشت به موضوع انتخاب استاندار جدید به نگارش درآورده که در ادامه می خوانید.

خبرگراری کردپرس _ کرمانشاه باز هم جزو آخرین استانهایی شد که دولت برای مدیریت ارشد آن تصمیم می گیرد. متاسفانه گروه های متنوع و کثیرهمراه با دولت، هرکدام گزینه‌های خود را ازداخل استان برای انتخاب استاندار به هیئت دولت و وزارت کشور معرفی کرده اند. هر بار که گزینه‌ای معرفی می شود گروه‌هایی به مخالفت با آن شروع به تخریب و گاهی فراتر از آن ‌می‌کنند.

دولت نیز برای اینکه در ابتدای راه خود با گروه‌های همراه به تنش نخورد ،هربار که گزینه‌ای معرفی می شود و گروه‌هایی در مخالفت با او برمی‌خیزند به راحتی آن را کنار می گذارد. گروه‌های سیاسی در کرمانشاه از عدم هم گرایی و عدم قدرت چانه‌زنی در مرکز به واسطه همین تفرقه رنج می‌برند. حالا در بین جنگ و دعوای سیاسی گروه‌های تاثیر گذار استان مراقب باشید که عده‌ای از این آب گل‌آلود اقدام به ماهی گیری نکنند و ماهی مرده‌ای را برای کرمانشاه در تور مدیریت نیندازند.

کرمانشاه با توجه به پتانسیل‌ها و برنامه های پیش رو برای توسعه و جبران عقب ماندگی‌ها نیازمند یک استاندارقوی است.استاندار ضعیف و بدون برنامه برای کرمانشاه، استاندار استانداردی نیست.

کد خبر 21832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha