شخصیت ها و نیروهای جدیدی به مذاکرات "چارچوب هماهنگی" و جریان صدر دعوت خواهند شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو ائتلاف فتح اعلام کرد شخصیت ها و نیروهای جدیدی خارج از چارچوب هماهنگی و جریان صدر به دیدارهای رهبران این دو جریان در روزهای آتی خواهند پیوست و دیدار اخیر بین طرفین با هدف نزدیک کردن دیدگاهها انجام گرفت.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه "مدیحه موسوی" عضو ائتلاف فتح در این باره گفت: برداشت برخی افراد مبنی بر اینکه افراد حاضر در دیدار انجام شده در منزل هادی عامری رئیس ائتلاف فتح، نمایندگان همه جریانات شیعه بوده اند اشتباه است. بلکه در واقع هدف از این دیدار، نزدیک کردن دیدگاهها درباره مرحله آتی و بررسی پیامدهای نتایج انتخابات اخیر بود که چارچوب هماهنگی آن را مردود می داند و شکایاتی را در این باره در کمیسیون انتخابات و دستگاه قضایی کشور مطرح کرده است.

مدیحه موسوی افزود: نیروهای چارچوب هماهنگی و جریان صدر نمایندگان همه شیعیان نیستند. بلکه برخی از نیروهای سیاسی و شخصیت های مستقل [شیعه] دیگر نیز انتخابات پیروز شده اند و در نشست های آتی درباره تشکیل کابینه و تعیین برنامه دولت آتی و همچنین پیشنهاد نامزدهای پست نخست وزیری به نشست ها دعوت خواهند شد.

عضو ارشد ائتلاف فتح تصریح کرد: نشست های دیگری بین چارچوب هماهنگی و جریان صدر برگزار خواهد شد و ممکن است نیروهای دیگری نیز برای مشارکت در نشست های آتی دعوت شوند.

کد خبر 22776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha