توزیع بیش از ۸۰ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ در  کردستان

سرویس کردستان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا پایان آذرماه، بیش از ۸۰ میلیون لیتر نفتگاز یورو۴ در استان کردستان تامین و توزیع شده که این میزان توزیع نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۲۹ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، عبدالله گیتی منش بابیان این مطلب و اشاره به فعالیت ۴۲ باب جایگاه عرضه نفتگاز در استان افزود: روزانه حدود ۳۰۰ هزار لیتر نفتگاز یورو۴ در ۲۳ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی استان توزیع می شود که با هماهنگی وبرنامه ریزی های صورت گرفته درصدد افزایش این میزان نفتگاز یورو در دیگر جایگاه های استان هستیم .
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان که در دیدار با فرماندار شهرستان دهگلان سخن می گفت، ضمن تشریح اقدامات و عملکرد شرکت در دهگلان در زمینه تامین و توزیع فرآورده های نفتی و تببین اهداف و سیاست های شرکت در راستای ارئه خدمات مطلوب به شهروندان، توزیع الکترونیک نفت سفید، توزیع الکترونیکی نفتگاز بخش کشاورزی ، توزیع الکترونیک گاز مایع و... را از این جمله خدمات بر شمرد.
گیتی منش به شرایط ناحیه دهگلان از لحاظ فعالیتهای کشاورزی و وجود صنایع مختلف به میزان سوخت تامین و توزیع شده در ناحیه اشاره و افزود: در نه ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۴ میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.
وی با اشاره به فعال بودن ۶ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و سی ان جی در ناحیه دهگلان به اهداف و سیاست های شرکت در راستای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی اشاره نمود و از فعال بودن ۵ مرکز دوگانه سوز نمودن خودروهای عمومی در استان خبرداد و خواستار همکاری و تعامل فرمانداران با منطقه در جهت فرهنگ سازی وترغیب شهروندان جهت ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir شد.
فرماندار شهرستان دهگلان نیز با بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت ،از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بویژه تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی و سوخت روستاههای این ناحیه ،تامین و توزیع بنزین و نفتگاز یورو در سطح جایگاه های عرضه شهرستان و... تشکر وقدردانی کرد.

کد خبر 2284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha