50 درصد گندم تولیدی کردستان توسط شبكه تعاون روستایی خریداری می شود

سرویس کردستان - مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: در استان سالانه ۵۰ درصد گندم تولیدی توسط شبکه تعاونی روستایی در کردستان از کشاورزان خریداری می شود.

به گزارش کرد پرس، پیمان اسکندری در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شبکه تعاون روستایی کردستان از لحاظ زیرساخت و شرایط لازم بعد از خوزستان و فارس سومین استان کشور است.

وی اظهار کرد: در شبکه تعاون روستایی استان در بخش خصوصی یک هزار و ۱۰۰ نفر پرسنل دارد که هیچگونه بارمالی برای دولت ندارند و یکی از بزرگترین اشتغالزایی‌های موجود در سطح استان است.

مدیر تعاون روستایی استان کردستان افزود: مهمترین بخش اقتصادی استان کردستان بخش کشاورزی و دامپروری است که ما تامین نهاده و خرید محصولات و کشت قراردادی و بحث‌هایی همچون تنظیم بازار و دیگر مباحث را در حوزه کشاورزی در دستور کار خود قرارداده ایم.

اسکندری در خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای روستایی اترک نیز بیان کرد: تمامی اقلام ضروری و موجود در شهر‌های استان در ۲۸ فروشگاه زنجیره‌ای روستایی اترک در روستا‌های استان قابل عرضه به روستاییان کردستانی است.

وی یادآور شد: به تمامی روستا‌های استان آرد و سوخت می‌رسانیم، در حوزه صادرات محصولات کشاورزی ما در سال ۹۹ یک هر تن محصول صادرات داشته ایم.

کد خبر 23077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha