افتتاح «خانه احسان» در منطقه چالیمار شهر ایلام

سرویس ایلام - با حضور مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و برای حمایت از نیازمندان در منطقه حاشیه ای چالیمار شهر ایلام «خانه احسان» افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در جریان این مراسم اظهار کرد: در طرح‌ خانه احسان در تلاش هستیم در سطح ۱۱۰ محله در سراسر کشور با همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حمایت‌های ویژه ای در قالب قرارگاه از ساکنان مناطق محروم حاشیه‌ای انجام شود.

سعید سلیمانی با بیان اینکه در طرح خانه های احسان، با کمک گروه‌های جهادی همکار در این مناطق به نیازمندان و آسیب های اجتماعی رسیدگی می شود، افزود: فعالیت گروه های جهادی همکار بنیاد احسان نقش مهمی در نیل به اهداف این بنیاد دارد.

وی با بیان اینکه مطالبه گری و جذب حمایت‌های دولتی علاوه بر اقدامات حمایتی بنیاد یکی دیگر کارکردهای خانه‌های احسان خواهد بود، افزود: فعالیت ‌های فرهنگی خانه احسان در سطح محلات نیز با همکاری گروه های جهادی در سطح محلات برنامه ریزی می شود.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: تربیت و آموزش نسل جوان در این مناطق و انجام اقدامات فرهنگی نیز از جمله اقدامات دیگر خانه احسان است که باید منجر به شکل‌گیری گروه های جهادی و فعال بیشتر در زمینه فرهنگی شود.

گفتنی است این خانه احسان در کنار مسجد ولایت واقع در منطقه چالیمار افتتاح شد و به حمایت های اجتماعی، فعالیت های فرهنگی و آموزشی خواهد پرداخت.

کد خبر 23152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha