کشف احتکار بزرگ کالاهای اساسی در سردشت

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سردشت از کشف یک انبار کالاهای اساسی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای پایش و رصد انبارهای شهرستان در یکی از انبارها مقادیر قابل توجهی کالای احتکار شده کشف و ضبط شد.

محمدبایزیدی در این خصوص به کردپرس گفت: در راستای پایش و رصد انبارهای شهرستان در یکی از انبارها مقادیر قابل توجهی کالای احتکار شده کشف و ضبط شد.

او افزود: از انبار یادشده یک هزار و 380 کیسه برنج، 380 بطری روغن مایع، 440 حلب روغن جامد، 206 کارتن انواع پودر لباسشویی و دستی، 100 کارتن مایع ظرفشویی، 3 هزار و 110 کیلو گرم قند کلوخه و بسته بندی شده، 375 کیلو گرم شکر، 375 کیلو گرم جو خوراکی، 500 کیلو گرم لوبیا، 208 کیلو گرم چای خارجی و یک هزار و 280 کیلو گرم رب گوجه فرنگی کشف گردید.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سردشت اضافه کرد: کالاهای کشف شده پس از تکمیل پرونده احتکار به ارزش بیش از 4 میلیارد و 900 میلیون ریال جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

بایزیدی تصریح کرد: طی حکم صادره از سوی مرجع قضایی؛ مقرر شد کالای مکشوفه با نظارت اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان و با قیمت مصوب ، جهت استفاده عموم شهروندان در شبکه تنظیم بازار شهرستان عرضه گردد.

او ر پایان تصریح کرد: ستاد خبری صنعت، معدن و تجارت سردشت آماده دریافت شکایت ها و گزارش های مردمی می باشد و شهروندان عزیز می توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق تلفن و سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری هرگونه تخلف صنفی و غیر صنفی را با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 2330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha