برای پیشبرد روند سیاسی با فراکسیونی از نمایندگان مرکز و جنوب عراق، ائتلاف کردیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یک عضو ارشد جنبش نسل نو تأکید کرد هدف از ائتلاف این جنبش با نمایندگان عضو جنبش امتداد از استان های مرکز و جنوب عراق، پیشبرد روند سیاسی آن کشور بوده است.

به گزارش کرد پرس به نقل از ناس نیوز، "سروه عبدالواحد" نامزد برنده انتخابات پارلمانی اخیر عراق از استان سلیمانیه و عضو ائتلاف جدید "برای مردم" انتخاب گزینه بد از میان بد و بدتر در میان نامزدهای ریاست مجلس را محتمل دانست.

سروه عبدالواحد در یک گفتگوی تلویزیونی در این باره گفت: در صورتی که قرار بر انتخاب بین گزینه های بد و بدتر برای ریاست مجلس عراق باشد و رأی من در این زمینه تعیین کننده باشد، به گزینه بد رأی خواهم داد.

عضو ارشد جنبش نسل نو و ائتلاف "برای مردم" تأکید کرد: در مجلس موضع و جایگاه مستحکمی خواهیم داشت. زیرا نامزدهای ما در کمیسیون های مختلف مجلس فعالیت خواهند کرد و با همکاری سایر نمایندگان مستقل برای به دست آوردن ریاست برخی از کمیسیون ها بدون زد و بند تلاش خواهیم کرد. زیرا این امر، مبتنی بر رأی گیری خواهد بود.

سروه عبدالواحد درباره ائتلاف جدید "برای مردم" بین جنبش نسل نو و جنبش امتداد گفت: ائتلاف یک فراکسیون از نمایندگان کرد و فراکسیونی از نمایندگان استان های مرکزی و جنوبی عراق، بی سابقه بوده است و هدف از تشکیل آن، پیشبرد در روند سیاسی کشور است و این گام، بسیار مهم است.

کد خبر 23427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha