نشست رؤسای HDP با رؤسای احزاب اپوزیسیون درباره برگزاری انتخابات زودهنگام

سرویس ترکیه - بولدان و سنجر رؤسای مشترک HDP در چارچوب تلاش مشترک برای برگزاری انتخابات زودهنگام سلسله نشست هایی را با رؤسای احزاب اپوزیسیون برگزار می کنند.

به گزارش کردپرس، پروین بولدان و مدحت سنجر رؤسای مشترک حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) برای گفتگو درباره هدف مشترک «برگزاری انتخابات زودهنگام» از فردا دیدار های خود را با احزاب اپوزیسیون ترکیه آغاز می کنند.

بنا بر اعلام HDP رؤسای مشترک این حزب از فردا دیدارهای رسمی خود را با رهبران حزب سعادت (SP)، حزب دموکراسی و پیشرفت (DEVA)، حزب آینده و حزب جمهوری خواه خلق (CHP) آغاز خواهند کرد.

سنجر و بولدان فردا برای اولین نشست درباره برگزاری انتخابات زودهنگام با تمل کاراملااوغلو رئیس حزب سعادت دیدار می کنند. آنها در 28 دسامبر با رؤسای حزب DEVA و CHP دیدار خواهند کرد.

سنجر در نطق روز 6 دسامبر در مجلس خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد و از از رؤسای احزاب اپوزیسیون ترکیه خواست تا پیشنهاد مشترکی برای برگزاری انتخابات زودهنگام ارائه کنند. همزمان با این موضوع، مسئولان HDP نشست هایی را با احزاب مخالف حکومت که در مجلس ترکیه کرسی ندارند، برگزار کرد. این نشست ها در چارچوب فراخوان این حزب برای تلاش مشترک برای نیل به دموکراسی، عدالت و صلح در ترکیه بودند.

کد خبر 23807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha