کلاهبرداری ۵ میلیارد تومانی از روستائیان صحنه

سزویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در شهرستان "صحنه" که اقدام به 50 میلیارد ریال کلاهبرداری در روستاهای این شهرستان کرده بود خبر داد.

به گزارش کردپرس، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال اعلام شکایت تعدادی از روستائیان شهرستان "صحنه" از شخصی به اتهام کلاهبرداری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: افراد شاکی به ماموران گفتند فردی پس از جلب اعتماد آن ها و بهانه اینکه می تواند با قیمتی پائین تر از نرخ بازار برای احشام آن ها نهاده های دامی در فصل زمستان تهیه کند، پس از دریافت مبالغ هنگفتی از آن ها متواری و تلفن همراهش را نیز خاموش کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی "صحنه" با دریافت این گزارش تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و موفق شدند با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه فرد کلاهبردار را در یکی از نقاط حاشیه ای این شهر شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سردار جاویدان با بیان اینکه کلاهبردار دستگیر شده فردی سابقه دار بوده و قبلا هم با تهیه اسناد جعلی در زمینه معاملات ملکی فعالیت می کرده است، افزود: وی در بازجویی ها به بیش از 50 میلیارد ریال کلاهبرداری از روستائیان شهرستان "صحنه" اعتراف و عنوان کرد قصد خروج از کشور را داشته که در نهایت با تیزهوشی و حضور به موقع پلیس موفق به این کار نشد.

وی در پایان از معرفی فرد کلاهبردار به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های پلیس برخورد با جرائم اقتصادی و کلاهبردارانی است که برای مقاصد شخصی خود از اعتماد دیگران سوء استفاده می کنند.

کد خبر 24055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha