اجرای بیش از ۴۸ هزار پروژه محرومیت زدایی در استان ایلام

سرویس ایلام - فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور اعلام کرد: تا کنون ۶ هزار و ۸۰۰ پروژه عمرانی و بیش از ۴۰ هزار خدمت حمایتی و محرومیت زدایی و در مجموع ۴۸ هزار پروژه و خدمت در استان ایلام توسط سپاه اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار حزنی در آیین پایان ساخت و تحویل۶۳۱ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و ۱۰۱ واحد سیل زدگان ایلام عنوان کرد: این پروژه ها در زمینه، مسکن، بهداشت، کشاورزی، آبخیز داری، اشتغال،ازدواج و کارهای غیر عمرانی بوده اند و همچنان این خدمات ادامه دارند.

وی افزود: در زمینه ساخت مسکن نیازمندان ۱۴ استان عملکرد خوب داشتند که استان ایلام از این استان‌ها است و توانستیم ۶۳۱ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد تحویل نیازمندان بدهیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور خاطرنشان کرد: ساخت این تعداد واحد مسکونی برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در شرایطی بوده که هم‌زمان شاهد حوادثی همانند سیل و زلزله بودیم و سپاه در بهسازی خسارات این حوادث نیز باید حضور پیدا می کرد.

سردار حزنی تاکید کرد: استان ایلام بخاطر سطح محرومیت های آن همچنان نیاز به کار جهادی دارد و ما در آینده با تمام توان خود آماده همکاری در این زمینه هستیم.

او گفت: در راستای ترویج سنت ازدواج آسان آمادگی داریم با مشارکت کمیته امداد، بهزیستی و دستگاههای دیگر ۳ هزار سری جهیزیه برای نیازمندان ایلام تأمین کنیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور افزود: در زمینه محرومیت زدایی هم اکنون بهترین ارتباط و همکاری را با کمیته امداد داریم و در آینده قطعا پروژه های محرومیت زدایی بیشتری را کار خواهیم کرد.

کد خبر 24168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha