10 جهیزیه توسط سپاه به نوعروسان دیواندره ای اهدا شد

سرویس کردستان – به 10 نوعروس دیواندره ای جهیزیه ای به مبلغ 12 میلیون تومان توسط سپاه پاسداران این شهرستان اهدا شد.

فرمانده سپاه پاسداران دیواندره در گفت و گو با کردپرس اظهار کرد: جهیزیه‌ اهدای به 10 نوعروس دیواندره ای شامل ۱۰ قلم وسایل اساسی زندگی به ارزش 120 میلیون ریال است که از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی سپاه شهرستان دیواندره تهیه شده است.

سرهنگ پاسدار محمدعلیزاده ادامه داد: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است. حمایت از جوانان برای انجام ازدواج آسان بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع می‌کند و سبب نشاط و شادابی میان جوانان می‌شود.

۸۰۰ جهادگر دیواندره ای در طرح شهید سلیمانی همکاری دارند

فرمانده سپاه پاسداران دیواندره در ادامه با اشاره به موفقیت طرح شهید سلیمانی گفت: ۸۰۰ نفر از اعضای کادر درمان، بسیجیان و امدادگران هلال احمر این شهرستان در اجرای طرح شهید سلیمانی با ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا مشارکت دارند.
سرهنگ صمد محمد علیزاده ادامه داد: طرح شهید سلیمانی با حضور ۸۰۰ نفر از اعضای کادر درمان، بسیجیان و امدادگران هلال احمر در قالب تیم‌های تخصصی، حمایتی، مراقبتی و نظارتی در محلات معین اجرا شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم و مسوولان برای کاهش روند شیوع بیماری کرونا در شهرستان دیواندره خواستار ادامه همکاری مردم برای قطع زنجیره کامل کرونا شد و افزود: از تاریخ ابلاغ طرح شهید سلیمانی ۴۲۰ تست pcr انجام شده که ۲۳۰مورد آن مثبت بوده است.

سرهنگ محمد علیزاده افزود: این طرح با ۱۰ تیم تخصصی مراکز بهداشتی و درمانی، ۹۲ تیم حمایتی در سطح پایگاه‌های بسیج، ۱۲۲ تیم رصد و شناسایی و ۱۲ تیم نظارت و بازرسی با مسئولیت بهداشت محیط در بازار در حال اجرا است. از اغاز طرح شهید سلیمانی در شهرستان تا امروز ۵۲۷ مورد بازدید انجام شده که ۲۴ مورد اخطاریه و ۳۲ مورد پلمپ انجام شده است .

وی بیان کرد: تاکنون ۷۵ بسته معیشتی،۱۴۰بسته بهداشتی، ۱۶هزار عدد ماسک و ۱۵۰ بسته معیشتی و ۶۴۹ بسته بهداشتی توسط هلال احمر توزیع شده است.

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب تفاهم نامه بین وزارت بهداشت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج تدوین شده که هدف اصلی آن قطع زنجیره ویروس کرونا با هدف آگاهی بخشی، آموزش، بیماری یابی، قرنطینه خانگی، تشخیص و ارایه سایر خدمات بهداشتی است.

کد خبر 2434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha