رییس، نایب رییس و دبیر شورای ائتلاف استان کرمانشاه مشخص شدند

سرویس کرمانشاه _ در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه که با حضور معاون امور استان های شورای ائتلاف کشور برگزار شد با رای اکثریت اعضاء، رییس، نایب رییس و دبیر شورای ائتلاف استان کرمانشاه مشخص شدند.

به گزارش کردپرس؛ نورالدین قدیمی در دیدار با روسا و دبیران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستانهای استان کرمانشاه برنامه های آتی این شورا را تشریح کرد و گفت: رویکرد شورای ائتلاف، توسعه کمی و کیفی تشکیلات و یاری رساندن به دولت در جهت بهبود وضعیت کشور و مردم است.
قدیمی با تقدیر از زحمات دکتر بنکدار بیان کرد: علاقه شورا ادامه ریاست دکتر بنکدار بود اما ترجیح و تاکید ایشان بر ضرورت حضور در عرصه های فرهنگی است.
معاون امور استان های شورای ائتلاف کشور اضافه کرد: از هیات رییسه جدید می خواهم ضمن تلاش بیشتر، برنامه ها را به صورت جدی پیگیری نمایند و با همکاری همه اعضا در استان، یاریگر دولت در برطرف ساختن مشکلات باشند.
در ادامخ این جلسه، روسا و دبیران شهرستان ها به بیان نظرات و انتقادات خود در خصوص شورای ائتلاف و تاخیر در انتصابات کشور و عدم شکل گیری کامل دولت پرداختند.
در پایان نشست شورای ائتلاف استان، با رای اکثریت اعضا و تا زمان تشکیل مجمع استان، آقای احمد رجبی به عنوان رییس، علیرضا دودمان تیپی نایب رییس و مهدی محمدی به عنوان دبیر انتخاب شدند.

کد خبر 25015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha