قرارگاه استانی مبارزه با مواد مخدر باید تشکیل شود

سرویس آذربايجان غربى- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: برای حصول هماهنگی های لازم وانتظام بخشی به مقوله مبارزه با مواد مخدر در استان، تشکیل قرارگاه استانی مبارزه با مواد مخدر را لازم وضروری دانست.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی در جلسه هماهنگی مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر افزود: انگیزه های لازم در همه دستگاهها اعم از قضایی و انتظامی برای مبارزه جدی با مواد مخدر در استان وجود دارد و باید یک هماهنگی و هم افزایی بین این دستگاهها برای مبارزه و اقدامات منظم و نتیجه بخش صورت گیرد.

عتباتی ادامه داد: باید ریشه ها و بسترهای قاچاق، تولید و ترازینت مواد مخدر را خشکاند و اجازه فعالیت را از سوداگران مرگ گرفت.

رئیس کل دادگستری استان گفت: با توجه به اینکه استان دارای مرزهای کثیری است، باید اقدامات لازم در خصوص ورود مواد مخدر به کشور و همچنین ترانزیت آن انجام شود و گلوگاههای ورود و خروج مواد مخدر کاملاً تحت کنترل باشد تا از هرگونه تردد مجرمانه در باب مواد مخدر جلوگیری شود.

او بیان کرد: برای مبارزه منظم و نتیجه گرا باید طراحی شیوه های مبارزه و مقابله با محوریت پلیس مواد مخدر و پشتیبانی مرزبانی و سپاه و نیروهای امنیتی صورت گیرد تا سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر احساس امنیت نکنند و می بایست هزینه های ارتکاب جرم را برای این مجرمین افزایش دهیم تا این افراد نتوانند اهداف شوم خود را دنبال کنند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به حصول هماهنگی های لازم وانتظام بخشی به مقوله مبارزه با مواد مخدر در استان، تاکید کرد: تشکیل قرارگاه استانی مبارزه با مواد مخدر با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی و عضویت سایر نهادهای عمل کننده لازم وضروری است.

کد خبر 25034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha