رسیدگی به مشکلات 105 نفر از مراجعین در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری کردستان

سرویس کردستان- صبح امروز دوشنبه 15 دی ماه ، ملاقات مردمی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی نماینده عالی دستگاه قضایی در استان کردستان ، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات دادگستری کل استان کردستان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان کردستان بصورت منظم و روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می شود و در جریان ملاقات مردمی امروز ، ایشان با 105 نفر از مردم استان بصورت چهره به چهره دیدار کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل قضایی آنها قرار گرفت.

در این دیدار‌های مردمی که به لحاظ شأن و منزلت و جایگاه امر قضا در اولویت برنامه‌های اجرایی دستگاه قضا در دوران تحول قضایی قرار دارد ،به درخواست‌ها و مشکلات مراجعین از قبیل اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، مرخصی زندانی، تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی رسیدگی شد.

شایان ذکر است که در جریان این دیدار‌ها حجت الاسلام و المسلمین حسینی پس از استماع درخواست‌های مراجعین ، دستورات لازم را جهت رسیدگی به واحد‌های ذیربط صادر می‌کند.

همشهریان استان کردستان می توانند با رزرو نوبت قبلی و با ارائه کارت ملی و درخواست کتبی به آدرس سنندج – میدان امام شافعی – دادگستری کل استان کردستان مراجعه و مشکلات حقوقی و قضایی خود را با رییس کل دادگستری استان کردستان در میان بگذارند.

کد خبر 2508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha