آثار نویسنده ی کرمانشاهی در نمایشگاه کتاب استان خوزستان

سرویس کرمانشاه- چاپ دوم مجموعه داستان "بیمارستانی در باغچه" و چاپ اول"شاخ بلوطی" مجموعه بازآفرینی از ادبیات کلاسیک،از آثار مرتضی حاتمی،نویسنده و روزنامه نگار کرمانشاهی در نمایشگاه کتاب استان خوزستان عرضه شد.

این نویسنده و روزنامه نگار کرمانشاهی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس:گفت این دو کتاب،توسط موسسه نشر هشت به مدیریت شاعر معاصر،شجاع گل ملایری سرمایه گذاری و برای مخاطبان نوجوان،منتشر و توزیع شده است.

وی افزود: کتاب "بیمارستانی در باغچه"،مجموعه داستانی برای نوجوانان است که سال گذشته توسط همین ناشر منتشر و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی و توزیع شد.

حاتمی عنوان کرد: با کوشش و پیگیری های مدیر نشر هشت،داستان های این کتاب توسط شبکه ی رادیویی فرهنگ (ایرانصدا) به صورت صوتی منتشر شد و مورد استقبال جامعه ی هدف قرار گرفت.

نویسنده ی رمان نوجوان"راز کوچه باغ هفت توت"افزود: چاپ نخست کتاب "شاخ بلوطی"که مجموعه ای بازآفرینی از ادبیات کلاسیک و شفاهی برای نوجوانان است،در ماه جاری به بازار کتاب راه پیدا کرد. در این کتاب که تازه‌ترین اثر من در حوزه ی بازنویسی از ادبیات کلاسیک و شفاهی است در ۷۴ صفحه برای مخاطبان نوجوان از بازآفرینی ۷حکایت از ادبیات کلاسیک و فولکلور(استان های کرمانشاه و ایلام) تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در کتاب"شاخ بلوطی "حکایت‌هایی از: شاهنامه، مثنوی مولوی، بهارستان جامی، کلیله و دمنه، بازپرداختی تازه از داستان «ضامن آهو» و حکایتی مشترک از ادبیات شفاهی مربوط به استان های کرمانشاه و ایلام بازنویسی و بازآفرینی کرده و تلاش کرده‌ام تا نوجوان مخاطب با برخی از آموزه های اخلاقی و انسانی و ایرانی،آشنا شود.

این نویسنده ی کرمانشاهی،در پایان از انتشار دو عنوان کتاب در "نشر دییاچه" (کرمانشاه) در روزهای آینده و رونمایی بیش از ۱۵ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سال ۹۹ خبرداد.

مرتضی حاتمی،متولد سال ۱۳۵۵ در صحنه(کرمانشاه)است و تا کنون از او بیش از ۵۰ عنوان کتاب در ادبیات کودک و نوجوان و بزرگسال منتشر شده است.

کد خبر 253294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha