دمای اشنویه به منفی ۲۴ درجه سانتی گراد رسید

سرویس آذربایجان غربی- کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته کاهش دمای هوای استان به میزان قابل ملاحظه ای بود به طوری که اشنویه با دمای منفی ۲۴ درجه سانتی گراد به عنوان سردترین شهر استان به ثبت رسید.

به گزارش کردپرس، مهدی کریمی افزود: اغلب دماهای کمینه در آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته به زیر صفر درجه سانتی گراد کاهش یافت و دمای مرکز استان ارومیه به ۱۵ درجه سانتی گراد زیر صفر رسید.

او اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در برخی شهرستان های جنوبی بارش گزارش شده است که سردشت با هفت میلی متر بارندگی و ۱۵ سانتیمتر ارتفاع برف پر بارش ترین شهر ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بیان کرد: هوای استان امروز، سه شنبه آرام توام با مه صبحگاهی و گاهی وزش باد پیش بینی می شود اما از روز چهارشنبه سامانه بارشی دیگری در استان فعال می شود که موجب بارش برف و وزش باد خواهد شد.

کریمی با اشاره به ادامه روند کاهش محسوس دما در استان به میزان پنج تا ۱۰ درجه سانتی گراد در پایان به ایرنا گفت: بارش متناوب برف و برودت هوا تا روز پنجشنبه ادامه دارد و لازم است تا شهروندان، کوهنوردان و رانندگان موارد ایمنی را رعایت کنند.

آذربایجان غربی در یک هفته گذشته شاهد بارش برف و باران بود این بارشها در مناطق کوهستانی و مرتفع و جاده ها همراه با کولاک برف است.

کد خبر 25650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha