اخراج و تکریم از نوع اپوزسیونی

سرویس کردستان- خبرهای رسمی که در رسانه های اقلیم کردستان عراق منتشر شده است، حاکی از جان باختن یک شهروند اهل سروآباد در سلیمانیه بر اثر یخ زدگی است. این شهروند کردستانی قبلا به یکی از گروه های اپوزسیون پیوسته بود که پس از اخراج از این گروه مسلح در وضعیت ناخوشایندی به سر می برده است.

به گزارش کرد پرس، این شهروند کردستانی جان باخته در ساختمانی واقع در محله «رزگاری» سلیمانیه مدتی در یکی از احزاب اپوزسيون کرد ایرانی در اردوگاه زرگویز واقع در حومه شهر سلیمانیه عراق پیوسته بود.

این شهروند کردستانی پس از مدتی با اختلافاتی که با یکی از رهبران گروه مسلح پیدا کرد از گروه اخراج و جهت امرار معاش خود در ساختمانی به نگهبانی پرداخت تا اینکه در جریان موج سرمای شدید اخیر در محل کار خود واقع در محله «رزگاری» سلیمانیه یخ زده و فوت می کند.

گروه و رهبر آن که عامل اصلی اخراج فرد فوت شده بودند جهت فرار از فشار جامعه و اذهان عمومی با دستپاچگی جنازه این فرد را با تکریم تصنعی بخاک می‌سپارند. این رفتارهای متناقض گروه با اعضای خود پدیده تازه ای نیست کما اینکه پرونده خودکشی ها و قتل‌های مشکوک زیادی هست که هنوز گشوده نشده است.

کد خبر 26260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha