72 واحد مسکونی در دهه فجر به مددجویان بهزیستی کردستان تحویل می شود

سرویس کردستان - سرپرست اداره کل بهزیستی کردستان گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام دهه فجر ۷۲ واحد مسکونی خانوارهای زیرپوشش این نهاد در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش کرد پرس، حسین رسولی گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام دهه فجر ۷۲ واحد مسکونی خانوارهای زیرپوشش این نهاد در استان افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: برای احداث این تعداد واحد مسکونی ۱۵۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد ریال از این میزان از طریق اعتبارات بهزیستی و سایر دستگاه‌های شریک بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل بهزیستی کردستان افزود: ۵۲ واحد مسکونی از این تعداد به خانواده‌های زن سپرست خانوار و دارای یک عضو معلول، ۱۴ واحد به خانوارهای دارای ۲ عضو معلول وسه واحد نیز به خانواده‌های دارای ایتام واگذار می شود.

رسولی با تاکید بر اینکه 3 واحد از این تعداد مربوط به پروژه‌های خاتم الانبیا است، ادامه داد:‌ پرداخت۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به خانوارهای زیرپوشش این نهاد که به ۱۵۰ خانوار زیرپوشش و معلولان متقاضی پرداخت خواهد شد از دیگر برنامه‌های بهزیستی استان به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: در مجموع ۸۰ عنوان برنامه شامل افتتاح مسکن ، افتتاح خانه حمایتی، بازدید از منازل مددجو، ملاقات عمومی با جامعه هدف، مسابقات فرهنگی و ورزشی و هنری همزمان با دهه فجر امسال توسط بهزیستی کردستان برگزار می‌شود.

کد خبر 26604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha