تعویق جلسه طرح سوال از شهردار سنندج

سرویس کردستان – روز دوشنبه 11 بهمن ماه سال جاری از سوی شورای شهر سنندج نامه ای خطاب به شهردار سنندج جهت برگزاری جلسه طرح سوال شهردار به وی ابلاغ شد و قرار بود این جلسه امروز 21 بهمن ماه برگزار شود.

به گزارش کرد پرس، در پی مشکلات عدیده ای که طی چند ماه اخیر در مجموعه شهرداری سنندج رخ داده و نارضایتی شهروندان و برخی از اعضای شورای شهر سنندج، چند جلسه محرمانه میان اعضای شورای شهر سنندج برای برکناری شهردار سنندج تشکیل شد که هیچکدام نیز در نهایت منجر به نتیجه نشد.

در جلسه آخری که اعضای شورای شهر سنندج با موضوع بررسی عملکرد شهردار سنندج برگزار کردند، منجر به طرح 27 سوال از سوی اعضای شورای شهر از شهردار سنندج شد و در روز 11 بهمن ماه این سوالات به وی ابلاغ شد تا ظرف مدت قانونی 10 روزه شهردار پاسخگوی آنها باشد.

امروز فرصت 10 روزه شهردار سنندج برای پاسخگویی به سوالات مطروحه به اتمام رسید و علیرغم اینکه قرار بود جلسه پاسخگویی به این سوالات نیز به صورت علنی و با حضور خبرنگاران برگزار شود، اما امروز خبر رسید که این جلسه به دلایل نامشخص به تعویق افتاده است.

به واسطه مشکلات پیش آمده در بارش های اخیر و همچنین عدم پرداخت حقوق 6 ماهه کارکنان شهرداری، مردم انتظار دارند که مسئولان شهری و اعضای شورای شهر پاسخ روشن و دقیقی برای علت این مشکلات و همچنین زمانبندی رفع آنها داشته باشند. بر اساس شنیده ها تعدادی از اعضای شورای شهر سنندج بدون ارایه توضحیی روشن در جلسه طرح سئوال حضور نداشته اند که منجر به تعویق جلسه شده است.

هر چند قطعا شهردار جدید سنندج که چند ماهی بیشتر از آغاز به کار او نمی گذرد نمی تواند عامل به وجود آمدن این مشکلات باشد و این مسائل دلیلی بر کم کاری او نیست اما اینکه پارلمان محلی سئوالاتی را طرح و افکار عمومی منتظر شنیدن جواب آنها باشد و ناگاه با عدم حضور برخی اعضای شورا این جلسه برگزار نشود می تواند اثرات مخربی بر اعتماد عمومی به این نهاد داشته باشد.

کد خبر 27144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha