افزایش واحدهای  دندانپزشکی غیر مجاز در میاندوآب

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: طی بازدید مشترک کارشناسان واحد نظارت بر درمان و کارشناس حقوقی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب یک واحد دندانپزشکی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش کردپرس، دکتر سهراب حیدری بیان کرد: واحد دندانپزشکی غیرمجاز دارای تخلفاتی بود که طبق قانون با حضور نماینده حقوقی شبکه بهداشت و همکاری نماینده نیروی انتظامی پملپ و فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی شد.

او تصریح کرد: فرد متخلف دارای مدرک تحصیلی نبوده و هیچگونه تحصیلات و اطلاعات علمی و آکادمیک پزشکی و دندانپزشکی نداشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: همشهریان به‌دلیل پایین بودن هزینه خدمات به این واحد‌ها مراجعه می‌کنند که در ادامه با مشکلات و عوارض بسیاری مواجه شده و در برخی موارد این مساله منجر به هزینه‌بر بودن روند درمانی و بازگشت به حالت عادی می‌شود.

او ادامه داد: مردم عزیز باید در انتخاب مراکز درمانی دقت‌های لازم را به کار برده و از مراجعه به چنین واحد‌های درمانی اجتناب کنند و در صورت مشاهده چنین واحد‌های غیرمجاز به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند تا در کم‌ترین زمان ممکن برخورد‌های لازم صورت گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان میاندوآب گفت: در دی ماه سالجاری نیز، ٦ واحد مطب دندانپزشکی و دندانسازی غیر مجاز در شهرستان پلمب شدند.

کد خبر 27512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha