تسریع در روند سرمایه گذاری در کردستان یکی از تکالیف مدیران است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: تسریع در روند سرمایه گذاری در کردستان یکی از اولویت های اصلی و تکالیف مدیران در سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش کرد پرس، حامد قادرزاده در جلسه برنامه ریزی و رفع مشکلات واحد تولید فرومنگنز و سیلیکو منگنز شهرستان قروه، اظهار داشت: با توجه به شرایط مستعد استان و نیاز به اشتغالزایی، حمایت از طرح های تولیدی و جذب سرمایه گذار باید از اولویت های کاری باشد.

وی افزود: شرکت سرمایه گذار برسم لعل باید مسیر توسعه را به صراحت تعریف کند تا در آینده دچار مشکل نشود چرا که سرمایه گذاری باید منوط به توسعه همه جانبه و تکمیل پروسه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اظهار کرد: توجه به اثرات زیست محیطی این پروژه ضروری است و باید به گونه ای در اجرای این پروژه عمل کرد که میزان تخریب بیشتر از منفعت اجرای طرح نباشد.

قادرزاده در بخش دیگری از سخنان خود به شعار سال اشاره کرد و ادامه داد: مهار تورم منجر به افزایش اشتغال و رشد تولید می شود و این امر با ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری امکان پذیر است.

وی یادآور شد: سهیم شدن مردم در سرمایه گذاری و آموزش دادن مردم در جهت سرمایه گذاری می تواند بستر توسعه و اشتغالزایی را فراهم کند.

کد خبر 2753868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha