پیگیری زیرساخت‌های منطقه آزاد قصرشیرین

سرویس کرمانشاه _ مدیر منطقه آزاد تجاری _ صنعتی قصرشیرین از پیگیری توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی منطقه آزاد قصرشیرین در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری خبر داد.

 به گزارش کردپرس در این دیدار دکتر عیسی زارع‌پور بر ضرورت تسریع در روند شکل‌گیری و پیشرفت امور اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین و ضرورت حمایت دستگاه‌های ذیربط جهت ایجاد زیرساخت‌های لازم در این منطقه تأکید کرد.

 وی گفت: عزم دولت برای محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در همه نقاط کشور جدی است و مناطق آزاد جدید به خوبی می‌توانند در این خصوص نقش‌آفرینی کنند.

 زارع‌پور با اشاره به نگاه مثبت این وزارتخانه در جهت حمایت از ایجاد و توسعه زیرساخت مناطق آزاد جدید اظهار کرد: در زمینه فراهم کردن زیرساخت فیبرنوری، 5G و هوشمندسازی در منطقه آزاد قصرشیرین تا حد امکان همکاری‌های لازم به عمل خواهد آمد.

 وی افزود: امیدواریم هرچه زودتر شاهد شکل‌گیری و رونق اقتصادی مناسب در مناطق آزاد جدید از جمله قصرشیرین باشیم.

در ادامه این دیدار مدیر منطقه آزاد تجاری _ صنعتی قصرشیرین گزارشی از روند اجرایی منطقه آزاد و نیازمندی‌های این منطقه در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها را ارایه کرد.

 نادر نادری در این نشست خواستار حمایت جدی دولت و همچنین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص فراهم شدن زیرساخت‌های مورد نیاز این منطقه شد.

کد خبر 2755890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha