۲ رشته تحصیلی مقطع دکترای تخصصی در دانشگاه کردستان راه اندازی می شود

رییس دانشگاه کردستان گفت: مجوز راه اندازی ۲ رشته  تحصیلی جدید در مقطع دکتری تخصصی (PhD) در این دانشگاه از وزارت علوم تحقیقات و فناوری دریافت شد.

به گزارش کرد پرس، حامد قادرزاده با قدردانی از مساعدت وزرات علوم، تحقیقات و فناوری و حوزه معاونت آموزشی وزارت عتف به ویژه دفتر گسترش آموزش عالی، گفت: رشته های فیزیولوژی تولید و پس از برداشت گیاهان باغبانی و مهندسی شیمی در مقطع دکتری تخصصی در این دانشگاه به زودی دانشجو پذیرش می کند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش در این رشته ها در دفترچه انتخاب رشته درج و متقاضیان تحصیل در این دانشگاه پس از گذراندن مراحل مصاحبه همانند سایر رشته های دکتری موجود و پس از اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و در صورت پذیرش، از مهرماه ۱۴۰۲ شروع به تحصیل خواهند کرد.

رئیس دانشگاه کردستان با تاکید بر توجه ویژه به پتانسیل های لازم جهت جذب و پذیرش دانشجوی بین الملل، اظهار کرد: با اخذ مجوز این ۲ رشته تعداد گرایش رشته های مقطع دکتری تخصصی به ۴۸ رشته افزایش یافت و در صدد هستیم مجوز پنج رشته گرایش دیگر را نیز دریافت کنیم.

قادرزاده به برنامه ریزی های دقیق و تلاش های بی وقفه حوزه معاونت آموزشی دانشگاه در توسعه و گسترش رشته های تحصیلی دانشگاه اشاره کرد و ضمن تاکید بر اهمیت این موضوع در پیشرفت دانشگاه و استان، ادامه داد: گروه های آموزشی و اعضای هیات علمی نیز در کسب این موفقیتها برای دانشگاه، نقش ویژه ای دارند.

کد خبر 2756062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha