از خودگذشتگی وجه اشتراک تاسوعا و روز ملی کرمانشاه است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ایثار، از خودگذشتگی و آزادگی وجه اشتراک روز تاسوعای حسینی و روز ملی کرمانشاه است، گفت: تقارن این روز که نشان از مقاومت و ایستادگی و فداکاری مردم شجاع ایران است را گرامی می‌داریم.

به گزارش کردپرس، استاندار کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورا و گرامیداشت تقارن این ایام با روز ملی کرمانشاه، اظهار کرد: روز ملی کرمانشاه به واسطه از خودگذشتگی، ایثار و آزادگی شکل گرفته است.

صحرایی با بیان اینکه پنجم مردادماه به علت سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد به‌نام روز ملی کرمانشاه نامگذاری شده، افزود: پیروزی در این عملیات با تقدیم صدها شهید در راه دفاع از میهن اسلامی، در مقابله با رژیم بعثی عراق و منافقین، شکل گرفته است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این مجموعه منافقین با نهایت خیانتی که قابل تصور هست متأسفانه سالیان طولانیست، علیه ملت ایران در حال فعالیت هستند و از هیچ جنایتی فروگذار نکردند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال یک قلم از جنایت‌های این مجموعه علیه ایران شراکت و دخالت مستقیم در ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی در سنین و مقامات مختلف؛ از کشاورز، مغازه‌دار و کارمند گرفته تا رییس جمهور، نخست‌وزیر ملت و همکاری با رژیم بعث عراقی و صدام، همکاری با آمریکا در جاسوسی‌های مختلف و تا به امروز انواع دسیسه‌ها در مورد صنایع هسته‌ای، علمی، نظامی ایران علیه مردم ایران در حال فعالیت هستند.

وی گفت: منافقین در اواخر جنگ با توجه به برداشت غلط از نیروی نظامی و مردمی، به خیال خود که می‌توانند در یک همکاری خباثت‌آلود مردم و نظام را به زانو درآورند؛ در تیرماه سال ۶۷ عملیاتی را با همکاری صدام و مجموعه کشورهای حامی آن در غرب کشور با انواع خیانت‌ها شروع کردند و دوباره وارد فضای استان کرمانشاه شدند که الحمدالله در چهارم و پنجم مردادماه با همکاری نیروهای نظامی و بسیج مردمی با فرماندهی شهید علی صیادشیرازی در منطقه ای به نام چهارزبر کرمانشاه (بین اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه) عملیات مرصاد شکل گرفت.

صحرایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که«جنگ تحمیلی در کرمانشاه شروع و در کرمانشاه پایان یافت»، گفت: عملیات مرصاد نقطه پایانی جنگ تحمیلی بود و کرمانشاه به تعبیر مقام معظم رهبری این افتخار را دارد که از ابتدا تا انتها در جنگ حضوری چشمگیر داشته است.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: این روز که ثمره خون شهیدان و نشانه ایستادگی مقاومت مردم ایران و به ویژه مردم خوب و شریف کرمانشاه است را گرامی می‌داریم

کد خبر 2758807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha