فراخوان جشنواره رسانه‌ای «کار و کرامت» ایلام منتشر شد

سرویس ایلام - در آستانه سفر رئیس جمهور به استان، فراخوان جشنواره رسانه‌ای «کار و کرامت» در ایلام منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان و کمیته خبرنگاران ستاد سفر رئیس جمهور به استان ایلام در آستانه دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان، جشنواره رسانه‌ای استانی «کار و کرامت» با محوریت رسانه های مکتوب، پایگاه های خبری و مجازی و عموم مردم استان را برگزار می‌کند.

 بخش‌های رسانه‌ای جشنواره شامل تیتر، عکس، گزارش، یادداشت و مصاحبه و بخش عمومی و بخش مردمی جشنواره هم شامل دل نوشته، عکس موبایلی و فیلم موبایلی ۶۰ ثانیه‌ای خواهد بود.

اصحاب فرهیخته رسانه و مطبوعات استان ایلام، فعالان فضای مجازی و اقشار مختلف مردم می توانند آثار خود را در محورهای جشنواره به دبیرخانه کمیته خبرنگاران ستاد سفر و شورای اطلاع رسانی استان از طریق فضای مجازی ایتا به شماره ۰۹۰۳۶۷۱۹۶۶۹ ارسال کنند.

به بهترین های هر بخش با رای هیات داوران هدایای نفیسی از جمله ۵ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ۲۰ جایزه یک میلیون تومانی اختصاص می یابد.

آثار ارسالی بایستی در بازه زمانی شنبه ۱۴ مردادماه الی ۲۱ مردادماه سال جاری تولید شده باشد و مهلت ارسال آثار ۲۱ تا ۲۶ مرداد خواهد بود و شرکت در این جشنواره و ارسال اثر برای عموم مردم آزاد است.

بر اساس اعلام استانداری ایلام رییس‌جمهور پنج‌شنبه ۱۹ مرداد به ایلام می‌آید.

کد خبر 2759080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha