جسد عضو کشته شده PKK در ماردین به خانواده اش داده نمی شود

سرویس ترکیه - خانواده قدر آجار عضو یکی از شاخه های PKK، جسد او را شناسایی کردند اما جسد به آنها تحویل داده نشد.

به گزارش کردپرس، در انفجاری که در 25 جولای در خانه‌ای در خیابان ساکاریا در منطقه نصیبین ماردین رخ داد، یک زن که گفته می‌شود از اعضای YJA-Star یکی از شاخه های زنان PKK است، جان خود را از دست داد. خانواده این زن برای شناسایی جسد او به ماردین رفتند اما جسد به آنها تحویل داده نشد.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، جسد قدر آجار عضو   YJA-Star در سردخانه بیمارستان آموزشی و تحقیقاتی ماردین نگهداری می شود. خانواده او که در جزیر شرناخ زندگی می کنند برای شناسایی جسد به ماردین رفتند و اعلام کردند که فرد کشته شده عضو خانواده آنها است. اما با وجود مراحل تشخیص، جسد آجار به خانواده اش تحویل داده نشد و از خانواده خواسته شد تا نمونه خونی برای مقایسه DNA بدهند. پدر و مادر آجار بدون تحویل گرفتن جسد به جزیر شرناخ بازگشتند.

لازم به ذکر است که در عملیات نیروهای پلیس ضد ترور ترکیه در یک محله در نصیبین ماردین که هفته گذشته رخ داد، یک زن جان خود را از دست داد. وزارت کشور ترکیه اعلام کرد که این زن از اعضای HPG بوده است.

در طول یک هفته گذشته اخبار ضد و نقیض زیادی درباره این ماجرا منتشر شده است با این حال هنوز از ابعاد این ماجرا خبر موثقی در دست نیست.

در همین زمینه می توانید این اخبار را هم ببینید:

در جریان حمله پلیس به محله ای در نصیبین یک زن عضو HPG خودکشی کرد

در حمله پلیس به محله ای در ماردین، یک نفر از اعضای HPG کشته شد

کد خبر 2759087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha