تعمیر و بازسازی ۷ راهدارخانه کردستان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان

معاون فنی و نظارت امور روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در استان ۲۴ راهدارخانه ثابت وجود دارد که ۷ مورد آن با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در حال تعمیر است.

به گزارش کرد پرس، رامبد نوذری در جمع خبرنگاران کردستان با بیان اینکه احداث و نگهداری از راهدارخانه ها، پایانه بار و پاسگاه های پلیس راه بر عهده اداره فنی و نظارت بر طرح های این معاونت است، گفت: در حال حاضر یک پاسگاه پلیس راه در محور بانه سقز با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در حال احداث است که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از تعمیر و بازسازی یک پاسگاه دیگر در محور سقز - دیواندره خبر داد و افزود: قرارداد این پروژه حدود یک میلیارد تومان است و از پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصدی برخوردار است.

معاون فنی و نظارت امور روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: در زمینه تعمیر پایانه بارها نیز، ۲ پروژه در پایانه سنندج و بیجار فعال است که پروژه سنندج با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه بیجار نیز با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی پیشرفت ۴۰ درصدی دارد.

نوذری با بیان اینکه در استان ۲۴ راهدارخانه ثابت وجود دارد که که ۷ مورد آن در حال تعمیر است، ادامه داد: میانگین پیشرفت فیزیکی بازسازی این تعداد راهدارخانه ۶۰ درصد بوده و برای این تعداد پروژه ۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

وی یادآور شد: تعمیر پایانه مرزی سیرانبند بانه نیز با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

کد خبر 2759125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha