تردد ۸۵۰ هزار زائر از مرز بین المللی خسروی

سرویس کرمانشاه _ جانشین ستاد اربعین استان و معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه از تردد بیش از ۸۵۰ هزار زائر حسینی از مرز خسروی تا صبح امروز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ علی شعبانی در مرز خسروی و در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: موج بازگشت زوار حسینی از طریق مرز خسروی به کشور همچنان ادامه دارد و زائران اربعین حسینی به صورت پر حجم اما روان در حال ورود به پایانه بین المللی خسروی هستند.

وی با تاکید بر اینکه در مسیر خسروی تا کنگاور امکانات خدماتی برای زوار اربعین مهیاست در ادامه عنوان کرد: وسایل حمل نقل برای جابجایی زوار حسینی از خسروی تا کرمانشاه و همچنین اتوبوس های بین شهری تا مقصد شهرهای بزرگ به تعداد کافی در نظر گرفته شده است.

جانشین قرارگاه اربعین استان عنوان کرد: در مسیر برگشت موکب های متعددی مستقر شده اند و آماده ارائه خدمات به زوار حسینی هستند.
.
 وی افزود: همچنین برای کسانی که مایل به استراحت و یا اسکان هستند، مواکب بنیاد مستضعفان، وزارت دفاع، ستاد اجرایی، سپاه پاسداران و دیگر مجموعه ها در مسیر خسروی تا قصرشیرین مستقر هستند و افراد می‌توانند از خدمات آن‌ها بهره مند شوند.

کد خبر 2760481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha