تردد ۷۶۵ هزار زوار حسینی از مرز خسروی

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۷۶۴هزار و ۹۶۱ زائر اربعین از اول ماه صفر (۲۷ مردادماه) تاکنون از مرز خسروی تردد کرده‌اند.

به گزارش کردپرس؛ فریبرز کرمی افزود: از این میزان ۵۱۱ هزار و ۲۰۹ نفر شامل زائرانی است که این گذرگاه را برای عزیمت به کربلای معلی انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از اول تا پایان روز هیجدهم ماه صفر ۲۵۳ هزار و ۷۵۲ زائر از مرز رسمی خسروی به کشور بازگشته‌اند که از این میزان ۴۳ هزار و ۹۷۹ نفر طی شبانه‌روز گذشته از طریق مرز خسروی وارد کشور شده‌اند.

وی اظهار کرد: همچنین از مجموع زائرانی که از گذرگاه رسمی خسروی به عنوان دروازه اصلی عتبات عالیات تردد کرده اند، هفت هزار و ۹۹۷ نفر از این تعداد از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در ادامه گفت: یک روز مانده به اربعین حسینی، آمار ورودی‌ زائران از طریق مرز خسروی به کشور بیش از سه برابر خروجی‌ها شده است و تمام تمهیدات برای بازگشت زائران فراهم شده است.

کرمی ادامه داد: روند خروج زائران اربعین حسینی از مرز خسروی کاهشی شده و اکنون شاهد پیک بازگشت و کاهش تردد در محورهای استان هستیم.

کد خبر 2760439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha