خسروی _ کربلا یک مسیر مناسب و آسان برای زوار است

سرویس کرمانشاه _ وضعیت جاده ای مرز خسروی نسبت به سایر مرزها هم در سمت ایران و هم سمت عراق ۲ بانده  و از بعد مسافت نیز سهل تر است.

به گزارش کردپرس؛ معاون وزیر کشور و رییس سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور روز جمعه از روند بازگشت زائران اربعین از مرز بین المللی خسروی و زیرساخت های این گذرگاه بازدید کرد.

 «عبدالله مبینی» در حاشیه این بازدید در گفت وگو با ایرنا گفت:  امسال طبق برنامه سامان دهی شده  اتباع قرار شد از چهار مرز شامل باشماق و تمرچین که مربوط به آذربایجان، ترکیه و فدراسیون روسیه و مرزهای شلمچه و چذابه که مربوط به مهاجرین مقیم ایران و مهاجرین ترانزیت بود تردد کنند که بخش قابل توجهی نیز از مررز خسروی تردد کردند.

 وی اظهار کرد: بیشترین تردد زائران اتباع خارجی به ترتیب از مرزهای چذابه، شلمچه، باشماق، تمرچین و خسروی بوده است و تنها مرزی که تردد  اتباع خارجی را  نداشتیم مهران بوده که به دلیل ترافیک بالا مورد استفاده قرار نگرفت.

معاون وزیر و رئیس سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور گفت:  مرز خسروی زیرساخت های کامل تری دارد و وضعیت جاده ای آن نسبت به سایر مرزها هم در سمت ایران و هم سمت عراق ۲ بانده  و از بعد مسافت نیز سهل تر است.

کد خبر 2760543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha