١١ مصدوم و یک فوتی طی شبانه روز گذشته در جاده های آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی از وقوع ٣ تصادف رانندگی در جاده های مختلف استان با ١١ مصدوم و یک نفر فوتی خبر داد.

حمید محبوبی در این باره گفت: ساعت ۱۶:۱۰ عصر دیروز برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ و پژو پارس در محور ارومیه_ سلماس  به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

او ادامه داد: نجاتگران پایگاه شهید افشارجو ( گردنه قوشچی)  جمعیت هلال‌احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته محبوبی؛ در این حادثه ۳ نفر دچار مصدومیت شده بودند که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به وقوع یک تصادف دیگر در استان گفت: ساعت ۱۷:۵۰ همان روز در ۱۵ کیلومتری محور پیرانشهر به نقده (سه راهی قبه) خودروهای سواری پراید و ال۹۰ باهم تصادف کردند.

محبوبی افزود:   این حادثه یک فوتی و ٢ نفر مصدوم داشت که مصدومین این حادثه بعد از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی شهرستان پیرانشهر منتقل شدند و فوتی حادثه نیز تحویل مراجع ذی صلاح شد.

او اضافه کرد: بامداد امروز نیز در محور پیرانشهر به نقده ، خودروی سواری سمند و وانت زامیاد باهم تصادف کردند و  امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان شهرستان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی بیان کرد: این حادثه ۶ نفر مصدوم داشت که مصدومین این حادثه بعد از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 2761322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha